ביגוד והנעלה

כמידי שנה, כך גם השנה, הוציאה בגאווה עמותת "ידיד לילד" את " מבצע מלביש" אל הפועל. לכבוד ראש השנה וחג הפסח, הגיעו כל ילדי המועדוניות לקניון עופר אדומים ובחרו לעצמם בגדים חדשים ואופנתיים בחנות "קסטרו" וב "גולף"- מכנסיים חולצות ושמלות – כל ילד לפי טעמו האישי, וכן נעליים חדשות ויפות מהחנות "גלי." הילדים בילו אחה"צ כיפי בקניון, ולאחר ארוחת פיצה טעימה, חזרו הביתה עם עיניים נוצצות מאושר וידיים מלאות בשקיות חדשות.

זה הזמן להודות לחנויות "קסטרו" "גולף" ו "גלי, על שיתוף הפעולה ועל ההנחות הנכבדות ברכישת הבגדים והנעליים. תודה גדולה למתנדבות ולמתנדבים היקרים שלנו שסייעו במבצע המדהים. שכרינו שזכינו לחיוכים המדהימים והמאושרים של הילדים שהרגישו שוב, שהם שווים בין שווים.

מלבישים את ילדי העמותה עמותת "ידיד לילד" למען הקהילה תמיד. 

עמותת "ידיד לילד" ממשיכה במסורת נתינה של  ביגוד והנעלה לילדי רווחה לקראת ראש השנה חלקה העמותה בשיתוף החנות  נעלי לפידות והנהלת נעלי נימרוד כ -60 נעלי ספורט לפי בחירה ורצון הילדים. איתן היקר מנעלי לפידות, שתמיד מוכן לעזור לעמותה ולתת את חלקו, הגיע עם מבחר נעליים וכמה דוגמאות וכל ילד בחר לו את מה שהוא אוהב. ההתרגשות הייתה גדולה גם לילדים וגם לנו חברי העמותה והצוות היקר. הביגוד ניתן לילדים בבחירה שלהם מחנות קסטרו בקניון וזו ההזדמנות להודות למנהל החנות ולהנהלת קסטרו. כל זה התאפשר ע"י הודעות ווטצאפ שעמותת "ידיד לילד" שלחה לכל החברים והתורמים היקרים שלה. אנו חברי העמותה רוצים להודות מכל הלב לכל אחד ואחד שתרם ועזר לילדים לבחור. שנה טובה והמשך נתינה לקהילת מעלה אדומים המקסימה.