פעילות בדרום

עמותת "ידיד לילד" נרתמה בתקופת המלחמה לעזרת תושבי הדרום במספר פרוייקטים. מסיבה ל150 ילדים והורים עם מופע מיוחד של קרקס. הילדים קיבלו ממתקים להנאתם. כמו כן מתוך הזדהות עם חקלאי הדרום שעוברים גם הם זמנים קשים, רכשה העמותה ארגזי פרות וירקות שחולקו למשפחות נזקקות. עמותת "ידיד לילד" התגייסה גם לתושבי הגיל השלישי בדרום והוציאה אותם לסדרת טיולים להכרת מקומות מיוחדים בארץ ישראל. התושבים העריכו את המחווה שהעמותה עשתה למענם ומוקירה תודה.

תרומת משחקים/ צעצועים לילדי מועדוניות חוסן וסיכון בדרום- דצמבר 2019

לקראת סוף דצמבר התקבלה בעמותה תרומה ע"י משפחה מיוחדת מהמרכז, שהחליטה לתרום משחקים וצעצועים מושקעים לילדי מועדוניות של העמותה. מאחר שבתקופה זו ישבו ילדי הדרום ועוטף עזה בממדים ימים ארוכים וחייהם לא היו שגרתיים כלל. עמותת "ידיד לילד" החליטה לתרום להם את המשחקים. אין לתאר איזה אושר היה על פני הילדים ואת ההנאה ממשחק /צעצוע מושקע. ובנוסף העמותה קנתה משחקי הפעלה, הרכבה, כמה קופסאות לגו ויצירה עבור אחת המועדוניות.

פעילות לפורים מועדונית בדרום

בשבוע של פורים התקיימה השנה פעילות מיוחדת עבור ילדי המועדונית בתרומת העמותה. בזכות התרומה לילדים היה מופע קסמים ופעילות יחודית עבורם. ההתלהבות של הילדים והקרבה לאומן היתה חשובה עבורם.